شرکت پاک ایمان طب سلامت

فروش تجهیزات مدرن پزشکی ، بهداشتی وسلامتی

شرکت پاک ایمان طب سلامت

فروش تجهیزات مدرن پزشکی ، بهداشتی وسلامتی

سلامتی با اب قلیایی و اکسیژن فعال

فروش ویژه دستگاهای پزشکی ، خانگی ، صنعتی ازون                                                                                

نمایندگی انحصاری : دستگاهای  ازون پزشکی اپرا   

کلینیک درمانی نصر  تلفن: 66912500-09127904608


دارای تاییدیه های معاونت وداروی ایران

   ( وزارت بهداشت،درمان واموزش پزشکی)

 

آیا ازون تراپی قانونی است؟

 

کشورهای بلغارستان،کوبا،جمهوری چک، فرانسه، آلمان، اسرائیل، ایتالیا، رمانی و روسیه از شیوه‌های اوزونی بهره می‌برند. در حال حاضر اوزون درمانی در میان 16 میلیت مختلف قانونی شناخته شده است.پزشکان در این ملیت‌ها حق قانونی استفاده از شیوه‌های درمانی غیر رسمی بی‌خطر به‌عنوان یک گزینه درمانی را دارند بدون ان که در معرض اتهام و پیگردقانونی بگیرند  

 

این دستگاه ها که در مقیاسی بسیار کوچک ساخته شده اند، دقیقاً همانند صاعقه کار می کنند یعنی هوا را از یک تخلیه الکتریکی عبور می دهند و به این ترتیب تولید اکسیژن فعال می کنند. این سیستم ها برای پالایش آسان مواد غذایی، میوه ها، سبزیجات، محتوی قوطی های کنسرو، آب آشامیدنی، آب میوه و همین طور پالایش هوای اتاق ها و اماکن، هتل ها، خوابگاهها و هر جا که میکروب ها، آمیب ها، ویروس ها و قارچ ها می توانند رشد کنند مورد استفاده قرار می گیرند. این سیستم ها به هیچ ماده اولیه ای احتیاج ندارند.کافی است آنها را به برق وصل و کلید را بزنید

کافی است سینک ظرفشویی و یا هر ظرف دیگری را پر از آب کنید تمام میوه ها، سبزی ها، حبوبات، گوشترا داخل آب غرق کنید و سپس پخش کننده اکسیژن فعال دستگاه را داخل آب قرار دهید و کلید دستگاه را بزنید بعد از ده دقیقه اثری از هیچ میکروارگانیسمی در مواد غذایی شما پیدا نخواهد شد. این مواد را می توانید به آسانی به مدتی طولانی در یخچال نگهداری کنید.

هر زمان می توانید تمام آنچه را که آلوده است در آب حاوی اکسیژن فعال غوطه ور کنید و شستشو دهید و مطمئن باشید که تمام سموم کشاورزی، کودهای آلی و حیوانی و باکتریها، ویروسها، آمیب ها و کپک ها مضمحل می شوند و در نتیجه می توانید بدون نگرانی هرچه را که با آب ازن دار شسته شده است مصرف کنید و در اختیار همه به خصوص خردسالان و افراد سالخورده قرار دهید.

برای پالایش آب آشامیدنی، این دستگاهها ، تمام میکروارگانیسم ها رانابود می کنند و در نتیجه تمام میکروب ها، آمیب ها و ویروس هایی که ممکن است باعث رایحه بد و نا مطبوع آب شوند به کلی مضمحل می شوند و آب آشامیدنی مورد لزوم شما با کیفیت آب چشمه در اختیارتان قرار میگیرد.

اگردرحالات اضطراری آب لوله کشی شما هم دارای کیفیت خوبی نیست برای شستن ظروف، درست کردن چای، شستن کف اتاق ها… ابتدا لوله پخش ازن را در یک محفظه ای که در آن آب ریخته اید قرار دهید و پس از ضدعفونی آب، بدون نگرانی آبی پاک و گوارا خواهید داشت که می توانید با آن غذا درست کنید و یا نظافت خانه را انجام دهید.

 

(ایا به فکر سلامتی خود هستین)                                                                 

 

فروش ویژه دستگاه یونیزه کننده اب برای مصارف خانگی                                                             

یک چشمه طبیعی در خانه داشته باشید

 

www.nasrpakiman.com                                                                     

 

دارای استانداردهای امریکا

 

انواع اب های کاربردی دستگاه عبارتند از

 

3نوع اب الکترولیز شده قلیائی

 

2نوع اب پاکیزه

 

2نوع اب اسیدی

 

شماره تماس :09127904608