* کاربرد اکسیژن فعال در پیشگیری و درمان عفونت


کاربرد اکسیژن فعال در پیشگیری و درمان عفونت و مقایسه با شیوه های فعلی

امروزه بیماری های التهابی و عفونی روده از عوارض ناخوشایند در بیمارانی است که مجبورند برای مدت طولانی در یک موقعیت ثابت قرار گیرند. از این رو سالهاست متخصصین به دنبال راه های نوین درمان عفونت و التهاب روده هستند. مدتی است در جوامع پزشکی کشور های پیشرفته از روش حیرت آور و فوق العاده اکسیژن فعال در خصوص پیشگیری و درمان این گونه بیماری ها استفاده نموده وشدیداً مورد استقبال قرار گرفته و به طور وسیع و کاربردی استفاده می گردد. به همین منظور پس از شرح کوتاه از عوارض و مشکلات این دسته از بیماری ها راه کار های متداول درمان و عملکرد فوق العاده روش اکسیژن فعال را بیان می کنیم.



 بیماریها:

کولیت اولسرو عبارت از یک بیماری التهابی مزمن و جدی روده بزرگ که طی آن در روده بزرگ زخم هایی به وجود می آید و بیمار دچار اسهال خونی می شود. همچنین نواحی زخم التهاب داشته و ممکن است آبسه هایی در بافت دیواره داخلی روده بزرگ پدید آورند. این بیماریها در هر سنی و جنسی می تواند رخ دهد. کرون بیماری التهابی استکه معمولاً ضخامت کلی دیواره روده و به ویژه زیر مخاط را در بر می گیرد و بطور نمونه ضایعات در چندین قسمت در روده ایجاد می شود و در صورت زخم، ضایعات می توانند به فیستول و آبسه منجر شوند. دیواره روده کوچک ضخیم شده و قطر لوله باریک میگردد.


راه کارهای پیشگیری از بیماری های عفونی:


در خصوص جلوگیری از بین بردن میکروارگانیسم ها ی خطرناک موجود در مواد غذایی و حتی محیط اطراف که در واقع باعث انتقال و شیوع بیماری محسوب می شوند راهکارهایی جهت مواظبت و پیشگیری از جمله جوشاندن آب، شستشوی میوه و سبزیجات و پالایش آب نوشیدنی که امروزه به غلط از دستگاه های RO یا همان آب شیرین کن استفاده می شود اطلاع رسانی گردیده است. اما آیا این موارد در ضدعفونی میکروب، باکتری، ویروس و آلودگی های خطرناک تا چه حد راندمان و کارایی دارند؟ دوست عزیز و خواننده گرامی خواهش ما این است که این قسمت را با دقت بیشتری مطالعه نموده و در نهایت به اهمیت این مطالب بیشتر فکر نموده و تجزیه و تحلیل نمائید. در مورد راهکارهای فوق می توان گفت تا حدودی باعث پیشگیری می شود. اما آیا در طبیعت روش دیگری که بتواند این موضوع را تا مقطع ۹۹% حل نماید وجود دارد؟ جالب است بدانید در طبیعت به دو روش پرتوماوراء بنفش که باعث مرگ آلودگی های خطرناک شده و روش اکسیژن فعال که بسیار زیبا و هوشمندانه ماهیت شیمیایی این آلودگی تغییر داده و آنان  را نسبت به طبیعت و موجودات زنده بی خطر می کند وجود دارد . به نظر ما اکسیژن فعال نسبت به ماوراء بنفش در خصوص کاربرد آن بهتر می باشد. چرا که در زمان تابش ماوراء بنفش انسان نمی تواند در محیط حضور داشته باشد، اما نه تنها حضور انسان در زمان توزیع گاز اکسیژن فعال ضرر ندارد بلکه علاوه بر ضدعفونی می تواند از طریق منافذ پوست وارد سیستم گردش خون گردیده و بدن را سم زدایی نماید. چنانچه گاز اکسیژن فعال را در آب منتشر نمائیم می توانیم تا حد ۹۹% ویروس ها، میکروب ها، باکتری ها، رنگ و بوی نامطبوع، گازها و سموم کشاورزی را از بین ببریم.

 

www.ozone3.ir  پایگاه اطلاعات ازن ایران